Du har ingen artikler på din læseliste

Hvis du ser en artikel, du gerne vil læse lidt senere, kan du klikke på dette ikon

Så bliver artiklen føjet til din læseliste, som du altid kan finde her, så du kan læse videre hvor du vil og når du vil.

Læs nu
Du har ingen artikler på din læseliste
Artiklen er føjet til din læseliste Du har ulæste artikler på din læseliste

Næste:
Næste:
Martin Marinov
Foto: Martin Marinov

Det er sort og hvidt når Christian Lemmerz og Lars Top-Galia hen over seks aftener improviserer sig frem til et fællesprojekt af maleri og lyd. Når malerierne er malet vil de blive hængende på Copenhagen Contemporary akkompagneret af Lars Top-Galias guitar-soloer, som afspilles fra et lydanlæg.

Kunst
Læs artiklen senere Gemt (klik for at fjerne) Læst

Christian Lemmerz og Lars Top-Galia fik den aldrig rigtig op og stå med deres macho-kunst på Refshaleøen

Improvisationens kraft. Hvad er det? Og hvad betyder det at improvisere for henholdsvis kunstneren og musikeren. De vigtige og potente spørgsmål undersøger projektet ’Eyescape’ på Copenhagen Contemporary hen over seks performances. Men til premieren manglede både potens og kraft.

Kunst
Læs artiklen senere Gemt (klik for at fjerne) Læst
FOR ABONNENTER

Christian Lemmerz tager turen rundt i lokalet med sit lange grålige hår hængende ned foran ansigtet. Han er på bare fødder. Svinger langsomt med armene, der er tunge, som bar de på hver sin vægt. Iklædt en hvid skjorte, matcher han de seks enorme hvide lærreder i bredformat, som hænger på den nyligt indviede førstesals to vægge i Copenhagen Contemporary på Refshaleøen. 9 meter brede. 3 meter høje.

Få fuld adgang om mindre end 2 minutter

De hurtigste bruger mindre end 1,3 minutter på at blive abonnent

Bliv abonnent for 1 kr

Annonce

Annonce

For abonnenter

Annonce

Podcasts

Forsiden