Du har ingen artikler på din læseliste

Hvis du ser en artikel, du gerne vil læse lidt senere, kan du klikke på dette ikon

Så bliver artiklen føjet til din læseliste, som du altid kan finde her, så du kan læse videre hvor du vil og når du vil.

Læs nu
Du har ingen artikler på din læseliste
Artiklen er føjet til din læseliste Du har ulæste artikler på din læseliste
Fotografiet ’Beginnings’ fra 2005 af Fryd Frydendahls to nevøer med whisky, sørgebind og ansigtsløst hoved er et af de ganske få, der synes at referere til tabet af drengenes mor, som døde i barselsseng, da hun fødte den yngste.
Foto: Fryd Frydendahl

Fotografiet ’Beginnings’ fra 2005 af Fryd Frydendahls to nevøer med whisky, sørgebind og ansigtsløst hoved er et af de ganske få, der synes at referere til tabet af drengenes mor, som døde i barselsseng, da hun fødte den yngste.

Kunstanmeldelser
Læs artiklen senere Gemt (klik for at fjerne) Læst

Man bliver snydt for tragedien i en ellers tragisk fotoudstilling

Sorg og savn kan sagtens omsættes til kunst, men det kræver et fokuseret projekt. Fryd Frydendahls fotografier af hendes to nevøer står med et dilemma.

Kunstanmeldelser
Læs artiklen senere Gemt (klik for at fjerne) Læst
FOR ABONNENTER

Det hele begyndte med en tragedie af oldgræske proportioner, der dog ikke udspillede sig i det gamle Hellas, men på den jyske vestkyst i begyndelsen af det 21. århundrede. Her trodsede en ung kvinde lægernes advarsler om, at hendes skrøbelige helbred næppe kunne holde til endnu en graviditet. Og endte med at bytte sit liv for barnets.

Få fuld adgang om mindre end 2 minutter

De hurtigste bruger mindre end 1,3 minutter på at blive abonnent

Bliv abonnent for 1 kr

Annonce

Annonce

Podcasts

Forsiden