0
Læs nu

Du har ingen artikler på din læseliste

Hvis du ser en artikel, du gerne vil læse lidt senere, kan du klikke på dette ikon
Så bliver artiklen føjet til din læseliste, som du altid kan finde her, så du kan læse videre hvor du vil og når du vil.

Næste:
Næste:
Artiklen er føjet til din læseliste Du har ulæste artikler på din læseliste

Kritik af DR: Svine-program var reklame produceret af branchefolk

Undersøgelsen af svineproduktionen i DR 2's 'Hele svineriet' møder kritik

Der er ikke oplæsning af denne artikel, så den oplæses derfor med maskinstemme. Kontakt os gerne på automatiskoplaesning@pol.dk, hvis du hører ord, hvis udtale kan forbedres. Du kan også hjælpe ved at udfylde spørgeskemaet herunder, hvor vi spørger, hvordan du har oplevet den automatiske oplæsning.

Spørgeskema om automatisk oplæsning
PR-foto DR
Foto: PR-foto DR

Roadtrip. DR 2-redaktøren ønskede, at programmet skulle være en slags roadmovie, hvor 'forbrugeren' Thomas Rode og 'producenten' Søren Gade kommer hele vejen rundt om de danske svin.

Medier
Læs artiklen senere Gemt (klik for at fjerne) Læst
FOR ABONNENTER
Medier
Læs artiklen senere Gemt (klik for at fjerne) Læst
FOR ABONNENTER

Programmet ’Hele svineriet’, som blev vist på DR 2 i lørdags, præsenteres som en undersøgelse af dansk svineproduktion.

Bag programmet står tv-produktionsselskabet Complot og kommunikationsbureauet Ansatz, der sammen har leveret mere end 50 udsendelser til LandTV.

Læs artiklen nu, og få Politiken i 30 dage

Få adgang til hele Politikens digitale univers nu for kun 1 kr.

Læs videre nu

Annonce

Læs mere

Annonce

For abonnenter