0
Læs nu

Du har ingen artikler på din læseliste

Hvis du ser en artikel, du gerne vil læse lidt senere, kan du klikke på dette ikon
Så bliver artiklen føjet til din læseliste, som du altid kan finde her, så du kan læse videre hvor du vil og når du vil.

Næste:
Næste:
Artiklen er føjet til din læseliste Du har ulæste artikler på din læseliste

Ny reklamefilm for TV 2 er blevet set over 200 millioner gange på de sociale medier verden over

Men hvorfor filmen er så populær i udlandet? Vi snakker med en filosofi-professor, en ekspert i sociale medier og TV 2's kanalchef.

Der er ikke oplæsning af denne artikel, så den oplæses derfor med maskinstemme. Kontakt os gerne på automatiskoplaesning@pol.dk, hvis du hører ord, hvis udtale kan forbedres. Du kan også hjælpe ved at udfylde spørgeskemaet herunder, hvor vi spørger, hvordan du har oplevet den automatiske oplæsning.

Spørgeskema om automatisk oplæsning
Skærmdump fra TV2
Foto: Skærmdump fra TV2

Billede fra den tre minutter lange reklame film for TV2 ’Alt det vi deler’, der både herhjemme og i udlandet er gået viralt på de sociale medier.

Medier
Læs artiklen senere Gemt (klik for at fjerne) Læst
FOR ABONNENTER
Medier
Læs artiklen senere Gemt (klik for at fjerne) Læst
FOR ABONNENTER

De hårdtpumpede, fodboldhabitten og de beskidte gummistøvler. Sygeplejeuniformen, jakkesættet og tørklædet. De gamle og de unge.

»Det kræver kun et enkelt blik at sætte folk i bås«, lyder speakerens stemme.

Du har måske allerede set den og ved i så fald også, hvad der sker efterfølgende. De seneste par uger har det nemlig været meget svært at undgå den tre minutter lange reklamefilm for TV 2 på de sociale medier.

Prøv Politiken i 30 dage for kun 1 kr.

Få adgang til hele Politikens digitale univers, og læs artikler, lyt til podcasts og løs krydsord.

Prøv Politiken nu

Annonce

Læs mere

Annonce

For abonnenter