0
Læs nu

Du har ingen artikler på din læseliste

Hvis du ser en artikel, du gerne vil læse lidt senere, kan du klikke på dette ikon
Så bliver artiklen føjet til din læseliste, som du altid kan finde her, så du kan læse videre hvor du vil og når du vil.

Næste:
Næste:
Artiklen er føjet til din læseliste Du har ulæste artikler på din læseliste

Det kreative medie: Nyt netmagasin kigger ind i sjælen og øger kreativiteten

Into My Mind er stiftet af ledelsesrådgiver Charlotte Mandrup, som selv led under kreativ tørke.

Der er ikke oplæsning af denne artikel, så den oplæses derfor med maskinstemme. Kontakt os gerne på automatiskoplaesning@pol.dk, hvis du hører ord, hvis udtale kan forbedres. Du kan også hjælpe ved at udfylde spørgeskemaet herunder, hvor vi spørger, hvordan du har oplevet den automatiske oplæsning.

Spørgeskema om automatisk oplæsning
Carsten Andreasen (arkiv)
Foto: Carsten Andreasen (arkiv)

Charlotte Mandrup underviser erhvervsfolk i mindfulnes og mental robusthed og har stiftet Into My Mind.

Medier
Læs artiklen senere Gemt (klik for at fjerne) Læst
FOR ABONNENTER
Medier
Læs artiklen senere Gemt (klik for at fjerne) Læst
FOR ABONNENTER

Into My Mind. Sådan lyder navnet på det nye netmagasin om kreativitet. Som navnet siger, får man her et indblik i, hvordan kreative folk tænker. Magasinet eller bloggen åbnede i sidste måned, og uden at gøre større væsen af sig havde intomymind.org 4.000 besøgende de første par uger.

På netsiden fortæller kreative mennesker, hvordan de skaber deres værker, og ved siden af kan man se eksempler på, hvad de har lavet.

»Mit håb er, at mennesker, som måske tøver eller tvivler på, at de selv er kreative, vil få øje på et opslag og tænke: Ja, nu ved jeg, hvad jeg vil lave«, siger Charlotte Mandrup, stifter af intomymind.org.

Læs artiklen nu, og få Politiken i 30 dage

Få adgang til hele Politikens digitale univers nu for kun 1 kr.

Læs videre nu

Annonce

Læs mere

Læs mere

Annonce

For abonnenter