0
Læs nu

Du har ingen artikler på din læseliste

Hvis du ser en artikel, du gerne vil læse lidt senere, kan du klikke på dette ikon
Så bliver artiklen føjet til din læseliste, som du altid kan finde her, så du kan læse videre hvor du vil og når du vil.

Næste:
Næste:
Artiklen er føjet til din læseliste Du har ulæste artikler på din læseliste

Koncernchef: Pengemæssigt er Loud en nulbon

Berlingske bliver medejer af Radio Loud, der sidste år vandt udbuddet om en ny dab-kanal. Trods stor kritik og lave lyttertal ser Berlingske Media stort potentiale i radiokanalen.

Der er ikke oplæsning af denne artikel, så den oplæses derfor med maskinstemme. Kontakt os gerne på automatiskoplaesning@pol.dk, hvis du hører ord, hvis udtale kan forbedres. Du kan også hjælpe ved at udfylde spørgeskemaet herunder, hvor vi spørger, hvordan du har oplevet den automatiske oplæsning.

Spørgeskema om automatisk oplæsning
Philip Davali
Foto: Philip Davali

Radio Loud har mødt en del kritik og lave lyttertal i sin første levetid. Men Berlingske Media ser stort potentiale i Radio Loud, siger koncernchef Anders Krab-Johansen.

Medier
Læs artiklen senere Gemt (klik for at fjerne) Læst
FOR ABONNENTER
Medier
Læs artiklen senere Gemt (klik for at fjerne) Læst
FOR ABONNENTER

At påstå, at Radio Loud har haft en succesrig start, vil være lidt af en tilsnigelse. Alligevel har Berlingske Media nu sat sig på 40 procent af radiostationen.

Koncernchef og udgiver for Berlingske Media Anders Krab-Johansen ser nemlig gode muligheder i Radio Loud.

Radio Loud er ikke ligefrem en succes. Så hvorfor gå med i radiokanalen?

Få det store overblik for 1 kr.

Prøv den fulde adgang til Politiken.dk, apps, podcast og meget mere for kun 1 kr. De hurtigste er i gang på under 34 sekunder.

Læs mere

Annonce

Læs mere

Annonce

For abonnenter

Podcasts

Annonce