Siden Radio Loud gik i luften i marts, har politikere og medier fulgt projektet tæt.
Faktisk allerede inden de begyndte at sende fra hovedlokalerne i Svendborg, var der skepsis og tvivl. Hvordan kunne de vinde dab-udbuddet med en ansøgning, der har fået massiv kritik, og hvordan i alverden skal man nå de unge, når man udkommer på dab?
Som værten på programmet ’Feedet’, Johannes Kaas Fallesen siger, så har mange haft »et negativt forhold til Radio Loud, allerede inden vi gik i luften«.
Og så nåede de blot at sende en uge under normale omstændigheder, før coronakrisen væltede alle planer og strukturer omkuld 11. marts.
Der skete en fejl, prøv igen senere
Der skete en fejl, prøv igen senere eller søg hjælp via vores kundecenter
Læs artiklen nu, og få Politiken i 30 dage
Få adgang til hele Politikens digitale univers nu for kun 1 kr.
Læs videre nuEr du under 30 år og udeboende? Få halv pris her
Allerede abonnent? Log ind her