0
Læs nu

Du har ingen artikler på din læseliste

Hvis du ser en artikel, du gerne vil læse lidt senere, kan du klikke på dette ikon
Så bliver artiklen føjet til din læseliste, som du altid kan finde her, så du kan læse videre hvor du vil og når du vil.

Næste:
Næste:
Artiklen er føjet til din læseliste Du har ulæste artikler på din læseliste

Sigge Winther og Anders Langballe påpeger et problem: Nu er det tid til, at TV 2 vågner op

TV 2 er en kæmpe succes. Seertallene er i top, og økonomien er god. Men hvor er de indholdsmæssige ambitioner blevet af? Og hvornår magter TV 2 også at se selvkritisk på sin kværnende nyhedsmaskine, spørger Jacob Mollerup i ugens mediekommentar.

Der er ikke oplæsning af denne artikel, så den oplæses derfor med maskinstemme. Kontakt os gerne på automatiskoplaesning@pol.dk, hvis du hører ord, hvis udtale kan forbedres. Du kan også hjælpe ved at udfylde spørgeskemaet herunder, hvor vi spørger, hvordan du har oplevet den automatiske oplæsning.

Spørgeskema om automatisk oplæsning
Martin Lehmann
Arkivfoto: Martin Lehmann

Det er forbløffende, at landets suverænt største tv-station så sjældent får diskuteret sit indhold og dets kvalitet, skriver Jacob Mollerup i sin kommentar.

Medier
Læs artiklen senere Gemt (klik for at fjerne) Læst
FOR ABONNENTER
Medier
Læs artiklen senere Gemt (klik for at fjerne) Læst
FOR ABONNENTER

TV 2 har i tre årtier været Danmarks største tv-station. 2020 blev det bedste år nogensinde. Med 47 procent af dansk tv-sening slog TV 2-kanalerne alle tidligere rekorder.

Det hjalp godt til, at konkurrenterne havde seriøse problemer. DR mistede tre flowkanaler. Discovery-kanalerne fik en solid næsestyver, da YouSee lavede sine kabelpakker om. Alt sammen gav det ekstra medvind for TV 2 og en økonomi med ekstra midler til ’Strategi 2025’, der handler om at blive størst på tv-streaming via TV 2 Play.