The Weeknd kiggede ud på os gennem den gigantiske storskærm og skruede sin bedste skurkecharme på:
»Vi er kun lige begyndt...«.
Endnu en løgn.
Men det begyndte et helt andet sted.
Gennem fire år har The Weeknd været i gang med den farvelturne, der ramte København fredag aften (og igen lørdag). Undervejs har verdensstjernen tabt plottet.
The Weeknd kiggede ud på os gennem den gigantiske storskærm og skruede sin bedste skurkecharme på:
»Vi er kun lige begyndt...«.
Endnu en løgn.
Men det begyndte et helt andet sted.
Du er godt i gang – få adgang til hele artiklen, alt på politiken.dk og dagens e-avis i en måned for kun 1 kr. Ingen binding.
Bliv abonnent nu1
2
3
4
5
6
I Politiken Lyd kan du få alt det, du godt kan lide ved Politiken, og mere til - bare som lyd.

© Alt materiale på denne side er omfattet af gældende lov om ophavsret. Læs om reglerne her