Simon Kvamms første sang var han år om at skrive. Han påbegyndte arbejdet, da han lige var begyndt at modtage klaverundervisning, men fik den først indspillet på bånd som teenager. Den hedder ’Playing the Game of Money’ og er faktisk ikke videre god. Ikke desto mindre indleder Simon Kvamm sit show på sin første solo-tour med en gammel optagelse af sangen. Men hvorfor skal publikum høre den nu etablerede og fejrede musiker, komponist, skuespiller og satirikers første famlende forsøg som sangskriver? Er det for at give os en oprigtig bid af sig selv som ungt menneske, er det for at glimre på en billig baggrund, eller er det den midaldrende mands dyrkelse af sin egen tabte uskyld?
Lyt til artiklen
Læs videre for 1 kr.
Du er godt i gang – få adgang til hele artiklen, alt på politiken.dk og dagens e-avis i en måned for kun 1 kr. Ingen binding.
Bliv abonnent nuAllerede abonnent? Log ind
Mest læste
-
Festival flopper: Der var plads til 80.000, men der kom nogle få hundrede
-
Det er 139 gange mere klimavenligt end oksekød. »Så hvorfor fanden spiser vi ikke mere af det?«
-
I nat røg strømmen på Krim. Imens overvejer russerne at tage et risikabelt skridt
-
Norsk diplomat: Danmark er gået foran i støtten til Ukraine under krigen. Nu skal I også vise vejen til at vinde freden
-
Anne Linnets ulovlige hegn og hæk ved Københavns Havn skal fjernes
-
DMI udsender nyt varsel om både hedebølge, tropenætter og tordenvejr
1
2
3
4
5
6
Indholdet fortsætter efter annoncen
Annonce
Indholdet fortsætter efter annoncen
Annonce




























