0
Læs nu

Du har ingen artikler på din læseliste

Hvis du ser en artikel, du gerne vil læse lidt senere, kan du klikke på dette ikon
Så bliver artiklen føjet til din læseliste, som du altid kan finde her, så du kan læse videre hvor du vil og når du vil.

Næste:
Næste:
Artiklen er føjet til din læseliste Du har ulæste artikler på din læseliste

Amen Dunes gav en eksemplarisk opvisning i moderne indierock

Amen Dunes var ikke bare kommet for at levere lidt trailerparkcharme onsdag aften i Hotel Cecil. Med Damon McMahon i spidsen fik vi et løfte om indierockens fortsatte relevans.

Der er ikke oplæsning af denne artikel, så den oplæses derfor med maskinstemme. Kontakt os gerne på automatiskoplaesning@pol.dk, hvis du hører ord, hvis udtale kan forbedres. Du kan også hjælpe ved at udfylde spørgeskemaet herunder, hvor vi spørger, hvordan du har oplevet den automatiske oplæsning.

Spørgeskema om automatisk oplæsning
Martin Lehmann/
Foto: Martin Lehmann/

Det var McMahon, der var værd at iagttage på scenen; mens de andre lignede noget, der var taget ud af tre forskellige B-film fra fremtiden om tre forskellige indiebands, vadede McMahon antikarismatisk rundt på scenen og tog sig selv i skridtet.

Koncertanmeldelser
Læs artiklen senere Gemt (klik for at fjerne) Læst
FOR ABONNENTER
Koncertanmeldelser
Læs artiklen senere Gemt (klik for at fjerne) Læst
FOR ABONNENTER

Damon McMahon og hans tre både stenede og søde kumpaner skulle lige i gang, da de onsdag aften gæstede København og Hotel Cecil, det, der før var Jazzhouse, og som allerede har etableret sig med flere spændende ting på programmet.

Publikum bemærkede næsten ikke, at de var kommet ind på scenen. Men pludselig stod de der, og det var ikke, fordi de ikke gjorde noget væsen af sig.

Prøv Politiken i 30 dage for kun 1 kr.

Få adgang til Politi