0
Læs nu

Du har ingen artikler på din læseliste

Hvis du ser en artikel, du gerne vil læse lidt senere, kan du klikke på dette ikon
Så bliver artiklen føjet til din læseliste, som du altid kan finde her, så du kan læse videre hvor du vil og når du vil.

Næste:
Næste:
Artiklen er føjet til din læseliste Du har ulæste artikler på din læseliste

Tudeprinsessen fra Maryland leverede følelser i spandevis

Det unge pophåb begejstrede­ sit unge publikum­, men glemte nuancerne­ i farten.

Thomas Borberg
Foto: Thomas Borberg

At Maggie Rogers var leveringsdygtig i følelser var man ikke et sekund i tvivl om, da hun optrådte på Avalov.

Roskilde Festival
Læs artiklen senere Gemt (klik for at fjerne) Læst
FOR ABONNENTER
Roskilde Festival
Læs artiklen senere Gemt (klik for at fjerne) Læst
FOR ABONNENTER

Den unge musikstudent Maggie Rogers blev et vaskeægte internetfænomen, da hun under en audition af det guldrandede popøre Pharrell Williams blev udnævnt til et talent af de helt, helt usædvanlige. En dybt bevæget Pharrell kaldte Maggie Rogers unik efter at have hørt hendes sang ’Alaska’ og erklærede, at den form for dybt personligt mod var en sjældenhed. Hun skulle bare stole på sig selv.

Og så var dén ligesom på skinner. Og det samme var Maggie Rogers’ lynkarriere med albummet ’Heard It In A Past Life’ og kanonhittet ’Light On’s video, hvor hun på ægte amerikansk facon sidder alene bag rattet i en bil på de endeløse landeveje og tygger på kærlighedens snørklede og bulede strækninger, mens tårerne bare triller og triller ned ad kinderne.

Det rykker. Og glemt var fortidens forkærlighed for banjo, harpe og folk.

Få det store overblik for 1 kr.

Prøv den fulde adgang til Politiken.dk, apps, podcast og meget mere for kun 1 kr. De hurtigste er i gang på under 34 sekunder.

Læs mere

Annonce

Læs mere

Annonce

For abonnenter

Annonce

Podcasts