0
Læs nu

Du har ingen artikler på din læseliste

Hvis du ser en artikel, du gerne vil læse lidt senere, kan du klikke på dette ikon
Så bliver artiklen føjet til din læseliste, som du altid kan finde her, så du kan læse videre hvor du vil og når du vil.

Næste:
Næste:
Artiklen er føjet til din læseliste Du har ulæste artikler på din læseliste

Pigepunkere havde nerverne uden på tøjet

Når Nelson Can kikser, bliver fejlene desværre alt for tydelige.

Der er ikke oplæsning af denne artikel, så den oplæses derfor med maskinstemme. Kontakt os gerne på automatiskoplaesning@pol.dk, hvis du hører ord, hvis udtale kan forbedres. Du kan også hjælpe ved at udfylde spørgeskemaet herunder, hvor vi spørger, hvordan du har oplevet den automatiske oplæsning.

Spørgeskema om automatisk oplæsning
 LARS JUST
Foto: LARS JUST

Pigetrio. Selina Jane under koncerten i aftes i Pavilion Junior, hvor bandet desværre kun i glimt optrådte usvigeligt selvsikkert.

Anmeldelser
Læs artiklen senere Gemt (klik for at fjerne) Læst
FOR ABONNENTER
Anmeldelser
Læs artiklen senere Gemt (klik for at fjerne) Læst
FOR ABONNENTER

Med en af festivalens mere minimalistiske opstillinger bestående af trommer, bas og masser af vokal indtog den unge kvindetrio Nelson Can Pavilion Junior med deres skæve pigepunk, der emmer af både hidsig 90’er-riot grrrl og beskidt bluesrock tilsat forsanger Selina Lannies i glimt nærmest Grace Slick-agtige powerhouse af en vokal.

Det var de mere kække up-tempo-numre som den gyngende ’People’s Republic of China’, den effektive duet mellem Selina og bassist Signe Tobiassen på ’Do You Really Wanna Get Rid of Me?’ og selvfølgelig det ukuelige fløjtehit ’Apple Pie’, der fungerede bedst.

INTERVIEW

Bliv en del af fællesskabet på Politiken

Det koster kun 1 kr., og de hurtigste er i gang på under 34 sekunder.

Prøv nu

Annonce

Læs mere