Du har ingen artikler på din læseliste

Hvis du ser en artikel, du gerne vil læse lidt senere, kan du klikke på dette ikon

Så bliver artiklen føjet til din læseliste, som du altid kan finde her, så du kan læse videre hvor du vil og når du vil.

Læs nu
Du har ingen artikler på din læseliste

Næste:
Næste:
Artiklen er føjet til din læseliste Du har ulæste artikler på din læseliste

Med en sort hætte over hovedet leder den udvalgte kvinde tanken hen på torturofre og dødsdømte. Foto: Henrik Stenberg

Scene
Læs artiklen senere Gemt (klik for at fjerne) Læst

5 hjerter: Koreografdynamo leverede en strømførende sci-fi-mørk dystopi i Operaen

Dans i dystert mørke blev afløst af højtflyvende flugt i Wayne McGregors forestilling.

Scene
Læs artiklen senere Gemt (klik for at fjerne) Læst
FOR ABONNENTER

Der er ikke oplæsning af denne artikel, så den oplæses derfor med maskinstemme. Kontakt os gerne på automatiskoplaesning@pol.dk, hvis du hører ord, hvis udtale kan forbedres. Du kan også hjælpe ved at udfylde spørgeskemaet herunder, hvor vi spørger, hvordan du har oplevet den automatiske oplæsning.

Spørgeskema om automatisk oplæsning

Sikke en aften. Det var nat og dag, mørke og lys, destruktion og skabelse, sat sammen så forestillingen hævede sig over det jævne kongelige ballettrav og fik publikum til at lette. Det var præcis som de luftbårne spring, Jón Axel Fransson kunne præstere i ’Etudes’, der med et hold dansere i toptunet form blev det rene festfyrværkeri. Som afsluttende salut blev Fransson udnævnt til solodanser af balletmester Nikolaj Hübbe med ordene: »Når han kaster sig ud i halsbrækkende spring, er det som at overvære Hekla i udbrud«.

Få fuld adgang om mindre end 2 minutter

De hurtigste bruger mindre end 1,3 minutter på at blive abonnent

Bliv abonnent for 1 kr

Annonce

Annonce

For abonnenter

Annonce

Podcasts

Forsiden