0
Læs nu

Du har ingen artikler på din læseliste

Hvis du ser en artikel, du gerne vil læse lidt senere, kan du klikke på dette ikon
Så bliver artiklen føjet til din læseliste, som du altid kan finde her, så du kan læse videre hvor du vil og når du vil.

Næste:
Næste:
Artiklen er føjet til din læseliste Du har ulæste artikler på din læseliste

2 hjerter: ’Mamma Mia’ i Tivoli fejler på næsten alle tænkelige parametre

'Mamma Mia' i Tivolis Koncertsal var tæt på at ødelægge mit forhold til Abba for altid.

Der er ikke oplæsning af denne artikel, så den oplæses derfor med maskinstemme. Kontakt os gerne på automatiskoplaesning@pol.dk, hvis du hører ord, hvis udtale kan forbedres. Du kan også hjælpe ved at udfylde spørgeskemaet herunder, hvor vi spørger, hvordan du har oplevet den automatiske oplæsning.

Spørgeskema om automatisk oplæsning
Bjarne Stæhr
Foto: Bjarne Stæhr

Man har forsøgt at fordanske 'Mamma Mia' ved f.eks. at lade personerne komme fra danske byer. Annette Heick spiller Donna, her flankeret af Nicoline Siff Møller som Tanya (tv) og Trine Gadeberg som Bibi (th).

Scene
Læs artiklen senere Gemt (klik for at fjerne) Læst
FOR ABONNENTER
Scene
Læs artiklen senere Gemt (klik for at fjerne) Læst
FOR ABONNENTER

Havde det ikke været, fordi Abba’s sange er så slidstærke og bare bliver bedre og bedre med tiden, kunne ’Mamma Mia’ i Tivolis Koncertsal sagtens have ødelagt mit forhold til den svenske gruppe for altid.

Ikke så meget på grund af synet af en syngende Gordon Kennedy på akustisk guitar – det skal jeg nok komme til at glemme med tiden.

Heller ikke så meget på grund af Annette Heicks lidt utilstrækkelige format som sanger i forhold til at løfte sangene derop, hvor de hører hjemme – hvilket også er højt.

Få det store overblik for 1 kr.

Prøv den fulde adgang til Politiken.dk, apps, podcast og meget mere for kun 1 kr. De hurtigste er i gang på under 34 sekunder.

Læs mere

Annonce

Læs mere

Læs mere

Annonce

For abonnenter

Annonce

Podcasts