Du har ingen artikler på din læseliste

Hvis du ser en artikel, du gerne vil læse lidt senere, kan du klikke på dette ikon

Så bliver artiklen føjet til din læseliste, som du altid kan finde her, så du kan læse videre hvor du vil og når du vil.

Læs nu
Du har ingen artikler på din læseliste

Næste:
Næste:
Artiklen er føjet til din læseliste Du har ulæste artikler på din læseliste
That Game Company
Foto: That Game Company

Spillet 'Journey' er ifølge spiludvikler Dino Patti et spændende eksempel på, hvad små udviklere kan gøre med den nye multiplayer-teknologi. Det er den kreativitet, alle skal kunne udnytte.

Spil
Læs artiklen senere Gemt (klik for at fjerne) Læst

Han har været med til at lave de to mest anmelderroste danske spil. Nu vil han revolutionere den globale spilindustri

To danske branchefolk vil demokratisere spilindustrien, så selv små firmaer kan lave store spil for flere spillere.

Spil
Læs artiklen senere Gemt (klik for at fjerne) Læst
FOR ABONNENTER

Der er ikke oplæsning af denne artikel, så den oplæses derfor med maskinstemme. Kontakt os gerne på automatiskoplaesning@pol.dk, hvis du hører ord, hvis udtale kan forbedres. Du kan også hjælpe ved at udfylde spørgeskemaet herunder, hvor vi spørger, hvordan du har oplevet den automatiske oplæsning.

Spørgeskema om automatisk oplæsning

Når man spiller computerspillet ’Journey’, kan man opleve noget unikt. Spillet er i udgangspunktet kun for en enkelt spiller, der vandrer alene gennem en ørken mod et bjerg. Men hvis man i spillets virtuelle verden befinder sig tæt nok på en anden spiller – der i den virkelige verden sidder et helt andet sted og spiller spillet for sig selv – kan man pludselig se hinanden og kommunikere via musik.

Få fuld adgang om mindre end 2 minutter

De hurtigste bruger mindre end 1,3 minutter på at blive abonnent

Bliv abonnent for 1 kr

Annonce

Læs mere

Annonce

For abonnenter

Annonce

Podcasts

Forsiden