0
Læs nu

Du har ingen artikler på din læseliste

Hvis du ser en artikel, du gerne vil læse lidt senere, kan du klikke på dette ikon
Så bliver artiklen føjet til din læseliste, som du altid kan finde her, så du kan læse videre hvor du vil og når du vil.

Næste:
Næste:
Artiklen er føjet til din læseliste Du har ulæste artikler på din læseliste

Imødeset gyserspil bygger på et værdigrundlag, som slet ikke skal have en plads i moderne computerspil

Efter otte år i udvikling skuffer gyserspillet ’The Medium’ fælt. Med løftet om at være skræddersyet til den nye Xbox’ hestekræfter må et spil simpelthen ikke fejle både på historien, det visuelle og det, spilleren skal gøre.

Der er ikke oplæsning af denne artikel, så den oplæses derfor med maskinstemme. Kontakt os gerne på automatiskoplaesning@pol.dk, hvis du hører ord, hvis udtale kan forbedres. Du kan også hjælpe ved at udfylde spørgeskemaet herunder, hvor vi spørger, hvordan du har oplevet den automatiske oplæsning.

Spørgeskema om automatisk oplæsning
Bloober Team
Foto: Bloober Team
Spil
Læs artiklen senere Gemt (klik for at fjerne) Læst
FOR ABONNENTER
Spil
Læs artiklen senere Gemt (klik for at fjerne) Læst
FOR ABONNENTER

Det begynder faktisk godt. Eller snarere uhyggeligt.

Polske Marianne kan se ind i de dødes verden. Se de folk, der ikke er kommet videre til efterlivet endnu. Hun hjælper dem over, får man oplevelsen af. Da hendes plejefar dør, får Marianne pludselig et mystisk opkald fra en ukendt mand ved navn Thomas. Han kan fortælle om hendes fortid på børnehjemmet. Han kan fortælle hende, hvorfor hun er, som hun er.

Prøv Politiken i 30 dage for kun 1 kr.

Få adgang til hele Politikens digitale univers, og læs artikler, lyt til podcasts og løs krydsord.

Prøv Politiken nu

Annonce

Læs mere