0
Læs nu

Du har ingen artikler på din læseliste

Hvis du ser en artikel, du gerne vil læse lidt senere, kan du klikke på dette ikon
Så bliver artiklen føjet til din læseliste, som du altid kan finde her, så du kan læse videre hvor du vil og når du vil.

Næste:
Næste:
Artiklen er føjet til din læseliste Du har ulæste artikler på din læseliste

Nordisk er ved at blive et pøbel-brand for storindustrien

Overvældende mange fødevarer er blevet 'nordiske' rettet mod vores nordiske selvglæde og oppustede gastroforståelse

Der er ikke oplæsning af denne artikel, så den oplæses derfor med maskinstemme. Kontakt os gerne på automatiskoplaesning@pol.dk, hvis du hører ord, hvis udtale kan forbedres. Du kan også hjælpe ved at udfylde spørgeskemaet herunder, hvor vi spørger, hvordan du har oplevet den automatiske oplæsning.

Spørgeskema om automatisk oplæsning
Joachim Adrian (arkiv)
Foto: Joachim Adrian (arkiv)

Nok. Grød, brød og senest endda også whisky sælges under den fælles betegnelse. Nyt nordisk er efterhånden blevet udvandet som brand, mener Lars Dahlager.