0
Læs nu

Du har ingen artikler på din læseliste

Hvis du ser en artikel, du gerne vil læse lidt senere, kan du klikke på dette ikon
Så bliver artiklen føjet til din læseliste, som du altid kan finde her, så du kan læse videre hvor du vil og når du vil.

Næste:
Næste:
Artiklen er føjet til din læseliste Du har ulæste artikler på din læseliste

Dansk turist fik nok: Elendig mad, beskidt badeværelse, ingen sandstrand og vin ringere end billigste papvin

Ikke alle rejsebureauers floromvundne omtaler af deres rejsemål stemmer med virkeligheden, når turisterne når frem. Sidste år var der rekordmange klager over ferierejser.

Der er ikke oplæsning af denne artikel, så den oplæses derfor med maskinstemme. Kontakt os gerne på automatiskoplaesning@pol.dk, hvis du hører ord, hvis udtale kan forbedres. Du kan også hjælpe ved at udfylde spørgeskemaet herunder, hvor vi spørger, hvordan du har oplevet den automatiske oplæsning.

Spørgeskema om automatisk oplæsning
Finn Frandsen
Foto: Finn Frandsen

Rekordmange klagede over rejsebureauer i 2016.

Rejser
Læs artiklen senere Gemt (klik for at fjerne) Læst
FOR ABONNENTER
Rejser
Læs artiklen senere Gemt (klik for at fjerne) Læst
FOR ABONNENTER

Alt var lagt op til en otte-dages drømmerejse til Korfu. Rejsebureauet beskrev stedet poetisk som »en frodig perle i det græske øhav«.

»Vores hotel på Korfu er beliggende på den sydvestlige del af øen, i byen Agios Georgios med direkte adgang til en af Korfus bedste strande og tæt på byens restauranter, græske tavernas, barer og markeder«, skrev rejsebureauet i udbudsmaterialet til blege danske turister, som længtes efter sol.

Prøv Politiken i 30 dage for kun 1 kr.

Få adgang til hele Politikens digitale univers, og læs artikler, lyt til podcasts og løs krydsord.

Prøv Politiken nu

Annonce