0
Læs nu

Du har ingen artikler på din læseliste

Hvis du ser en artikel, du gerne vil læse lidt senere, kan du klikke på dette ikon
Så bliver artiklen føjet til din læseliste, som du altid kan finde her, så du kan læse videre hvor du vil og når du vil.

Næste:
Næste:
Artiklen er føjet til din læseliste Du har ulæste artikler på din læseliste

SAS kåret til verdens fjerdebedste flyselskab, når det kommer til punktlighed, service og betaling af kompensation

Det skandinaviske flyselskabs nærmeste konkurrenter, Norwegian og Ryanair, ligger i bunden, fordi de er tilbageholdende med at betale kompensation til passagerer, som har krav på dette.

Der er ikke oplæsning af denne artikel, så den oplæses derfor med maskinstemme. Kontakt os gerne på automatiskoplaesning@pol.dk, hvis du hører ord, hvis udtale kan forbedres. Du kan også hjælpe ved at udfylde spørgeskemaet herunder, hvor vi spørger, hvordan du har oplevet den automatiske oplæsning.

Spørgeskema om automatisk oplæsning
Jens Dresling
Foto: Jens Dresling
Rejser
Læs artiklen senere Gemt (klik for at fjerne) Læst
FOR ABONNENTER
Rejser
Læs artiklen senere Gemt (klik for at fjerne) Læst
FOR ABONNENTER

SAS må ofte stå for skud i både medier og blandt flypassagerer, men det hindrer ikke det skandinaviske flyselskab i at indtage fjerdepladsen i en netop offentliggjort undersøgelse over verdens 72 førende flyselskaber.

Undersøgelsen er udarbejdet af AirHelp, der mod betaling bistår flypassagerer, som har oplevet forsinkelser eller overbooking ind og ud af EU.

På førstepladsen ligger akkurat som sidste år Qatar Airways fra emiratet ved Den Persiske Bugt med American Airlines på andenpladsen tæt forfulgt af AeroMexico, der er Mexixos største flyselskab.

Få det store overblik for 1 kr.

Prøv den fulde adgang til Politiken.dk, apps, podcast og meget mere for kun 1 kr. De hurtigste er i gang på under 34 sekunder.

Læs mere

Annonce

    Alt om Corona­virus

Læs mere

Annonce

For abonnenter

Annonce

Podcasts