0
Læs nu

Du har ingen artikler på din læseliste

Hvis du ser en artikel, du gerne vil læse lidt senere, kan du klikke på dette ikon
Så bliver artiklen føjet til din læseliste, som du altid kan finde her, så du kan læse videre hvor du vil og når du vil.

Næste:
Næste:
Artiklen er føjet til din læseliste Du har ulæste artikler på din læseliste

Norwegian-boss: Vi er for dårlige til at informere vores passagerer ved forsinkelser

Lavprisselskabet erkender problemer med information til strandede passagerer.

Der er ikke oplæsning af denne artikel, så den oplæses derfor med maskinstemme. Kontakt os gerne på automatiskoplaesning@pol.dk, hvis du hører ord, hvis udtale kan forbedres. Du kan også hjælpe ved at udfylde spørgeskemaet herunder, hvor vi spørger, hvordan du har oplevet den automatiske oplæsning.

Spørgeskema om automatisk oplæsning
FRANDSEN FINN
Foto: FRANDSEN FINN

Problembarn. Norwegians tre Dreamliner-fly har haft en noget bumpet start med mange problemer.

Nyheder
Læs artiklen senere Gemt (klik for at fjerne) Læst
FOR ABONNENTER
Nyheder
Læs artiklen senere Gemt (klik for at fjerne) Læst
FOR ABONNENTER

I går var den igen gal med et af Norwegians Dreamliner-fly.

285 passagerer blev 20 timer forsinket i Bangkok, da deres fly fik problemer. Først var det forsinket i halvanden time på grund af en fejl på bremserne, og da flyet så endelig var på vej ud til startbanen, måtte det vende om.

Årsagen var en defekt ventil til en brændstoftank på den ene vinge, skriver nyhedsbrevet check-in.dk.

Passagererne, der ventede på at flyve til Oslo, fik ikke tilbudt mad og drikke fra Norwegian før efter mange timer. Da de havde ventet i otte timer i lufthavnen, blev de indkvarteret på hotel. Først da fik de noget at spise.

Og det er ikke godt nok, erkender det norske lavprisselskab.

Læs artiklen nu, og få Politiken i 30 dage

Få adgang til hele Politikens digitale univers nu for kun 1 kr.

Læs videre nu

Annonce

Læs mere

Annonce

For abonnenter