0
Læs nu

Du har ingen artikler på din læseliste

Hvis du ser en artikel, du gerne vil læse lidt senere, kan du klikke på dette ikon
Så bliver artiklen føjet til din læseliste, som du altid kan finde her, så du kan læse videre hvor du vil og når du vil.

Næste:
Næste:
Artiklen er føjet til din læseliste Du har ulæste artikler på din læseliste

Hotelgæst om hotels.com: »Jeg føler, jeg er blevet vildledt«

Charlotte Nissen bookede værelse i Odense til tre personer gennem Hotels.com, men måtte betale ekstra for opredning.

Der er ikke oplæsning af denne artikel, så den oplæses derfor med maskinstemme. Kontakt os gerne på automatiskoplaesning@pol.dk, hvis du hører ord, hvis udtale kan forbedres. Du kan også hjælpe ved at udfylde spørgeskemaet herunder, hvor vi spørger, hvordan du har oplevet den automatiske oplæsning.

Spørgeskema om automatisk oplæsning

Ekstra-regning. Charlotte Nissen tjekkede ind på et hotel i Odense med sin søn og nevø og blev noget overrasket over, at hun skulle betale for opredning på et værelse, der er beregnet til maks. fire personer.

Regler og rettigheder
Læs artiklen senere Gemt (klik for at fjerne) Læst
FOR ABONNENTER
Regler og rettigheder
Læs artiklen senere Gemt (klik for at fjerne) Læst
FOR ABONNENTER

Charlotte Nissen føler sig godt og grundigt snydt.

Hun skulle i slutningen af marts overnatte i Odense med sin 11-årige søn og 18-årige nevø. Samme dag søgte hun på en overnatning for tre personer og fandt First Hotel Grand via hotelsøgemaskinen Hotels.com. Hun havde ved bestillingen tastet alderen ind på alle tre personer. Prisen var inklusive skatter og gebyrer og lød på 1.245 kroner, som hun betalte med det samme. Alt var godt, lige indtil hun ankom til hotellet.

Prøv Politiken i 30 dage for kun 1 kr.

Få adgang til Politikens digitale univers, og læs artikler, lyt til podcasts og løs krydsord.

Prøv Politiken nu