Du har ingen artikler på din læseliste

Hvis du ser en artikel, du gerne vil læse lidt senere, kan du klikke på dette ikon

Så bliver artiklen føjet til din læseliste, som du altid kan finde her, så du kan læse videre hvor du vil og når du vil.

Læs nu
Du har ingen artikler på din læseliste

Næste:
Næste:
Artiklen er føjet til din læseliste Du har ulæste artikler på din læseliste
dogayusufdokdok
Foto: dogayusufdokdok

STIGNING. I 2011 fik fire procent flere medhold i deres klager over en dårlig ferieoplevelse.

Sikkerhed og forsikring
Læs artiklen senere Gemt (klik for at fjerne) Læst

Vi klager mindre over ferien

I forhold til 2010 er antallet af registrerede klagesager faldet med 12 procent.

Sikkerhed og forsikring
Læs artiklen senere Gemt (klik for at fjerne) Læst
FOR ABONNENTER

Der er ikke oplæsning af denne artikel, så den oplæses derfor med maskinstemme. Kontakt os gerne på automatiskoplaesning@pol.dk, hvis du hører ord, hvis udtale kan forbedres. Du kan også hjælpe ved at udfylde spørgeskemaet herunder, hvor vi spørger, hvordan du har oplevet den automatiske oplæsning.

Spørgeskema om automatisk oplæsning

Udsigt til en baggård. En elevator, som kører og brummer døgnet rundt og forstyrrer nattesøvnen. Kattejammer morgen, middag og aften under altanen. Der er slet ikke nogen altan, og det skulle der have været. Værelset er malet brunt, hvilket medfører depressioner.

Ferien skal være afslapning, men der skal ikke meget til at ødelægge idyllen. Vi er hurtige til at klage over mulige fejl og mangler, men ikke så hurtige, som vi var tidligere.

Få fuld adgang om mindre end 2 minutter

De hurtigste bruger mindre end 1,3 minutter på at blive abonnent

Bliv abonnent for 1 kr

Annonce

Annonce

For abonnenter

Annonce

Podcasts

Forsiden