0
Læs nu

Du har ingen artikler på din læseliste

Hvis du ser en artikel, du gerne vil læse lidt senere, kan du klikke på dette ikon
Så bliver artiklen føjet til din læseliste, som du altid kan finde her, så du kan læse videre hvor du vil og når du vil.

Næste:
Næste:
Artiklen er føjet til din læseliste Du har ulæste artikler på din læseliste

Mads, munke og rappende far skal lokke danskerne på ferie

Det er højsæson for salg af sommerferier, og rejsebureauerne dyster om danskernes gunst. Men hvad skal der til for at få en rejse-reklame til at fungere?

Der er ikke oplæsning af denne artikel, så den oplæses derfor med maskinstemme. Kontakt os gerne på automatiskoplaesning@pol.dk, hvis du hører ord, hvis udtale kan forbedres. Du kan også hjælpe ved at udfylde spørgeskemaet herunder, hvor vi spørger, hvordan du har oplevet den automatiske oplæsning.

Spørgeskema om automatisk oplæsning
Star Tour
Foto: Star Tour

FERIEFILM. Mads Mikkelsen lægger endnu en gang krop og stemme til en reklamefilm for rejsebureauet Star Tour.

Sol og strand
Læs artiklen senere Gemt (klik for at fjerne) Læst
FOR ABONNENTER
Sol og strand
Læs artiklen senere Gemt (klik for at fjerne) Læst
FOR ABONNENTER

Det er vinter, og der er koldt, kummerligt og kedeligt i Danmark.

Derfor er det nu, de store danske rejsebureauer Spies, Star Tour og Bravo Tours skal lokke danskerne til med reklamer for sol og sommer. For alle undersøgelser peger på, at det er i januar, februar og marts, at danskerne vælger, hvor sommerens rejse skal gå hen og, ikke mindst med hvilket bureau, rejsen skal foregå.

Det kan for tiden ses på reklameblokkene på både tv og i biografer. Her lader Mads Mikkelsen eksempelvis sandet glide gennem hånden på en varm maltesisk strand, mens munke-Chetsang og hans venner besøger et solbeskinnet resort og en kvabset famliefar rapper sig igennem familiens sommerferie.

Læs artiklen nu, og få Politiken i 30 dage

Få adgang til hele Politikens digitale univers nu for kun 1 kr.

Læs videre nu

Annonce

Læs mere