OB's Lars Jacobsen bliver holdkammerat med Stig Tøfting og Kim Christensen i den tyske Bundesligaklub Hamburger SV fra den 1. juli, skriver onside.dk. Den 22-årige forsvarsspiller har længe været sat i forbindelse med en række udenlandske klubber, og torsdag faldt der så en handel på plads. »Jeg er glad for at have fået kontrakt med Hamburg, og at min fodboldfremtid nu er på plads«, siger Lars Jacobsen. Den talentfulde forsvarer, der altid har spillet i OB, har skrevet under på en treårig kontrakt med den nordtyske klub.
Lyt til artiklen
Læs videre for 1 kr.
Du er godt i gang – få adgang til hele artiklen, alt på politiken.dk og dagens e-avis i en måned for kun 1 kr. Ingen binding.
Bliv abonnent nuAllerede abonnent? Log ind
Mest læste
-
Neurokirurg: De, der siger noget andet om cykelhjelmen, ved ikke, hvad de taler om
-
Tag flugten ind i skyggen: DMI varsler 35 grader
-
Her er det så, man udbryder: Men han blev jo dræbt
-
Peter Viggo Jakobsen om nye ukrainske angreb: »Derfor rammer de her angreb hårdt«
-
Trump har sin egen teori om, hvorfor renovering af Lincoln-mindesmærket er gået så galt
-
Nu har København fået et nyt springvand – og man må gerne bade i det
1
2
3
4
5
6
Indholdet fortsætter efter annoncen
Annonce
Det startede med et håndgemæng og sluttede som en mordbrand med fire dødsofre
Lyt til artiklenLæst op af Søren-Mikael Hansen
00:00
Indholdet fortsætter efter annoncen
Annonce




























