0
Læs nu

Du har ingen artikler på din læseliste

Hvis du ser en artikel, du gerne vil læse lidt senere, kan du klikke på dette ikon
Så bliver artiklen føjet til din læseliste, som du altid kan finde her, så du kan læse videre hvor du vil og når du vil.

Næste:
Næste:
Artiklen er føjet til din læseliste Du har ulæste artikler på din læseliste

Coca-Cola stopper reklamer på sociale medier i 30 dage

Sodavandsselskabet ønsker større »ansvarlighed« fra sociale medier i kølvandet på racismedebat.

Der er ikke oplæsning af denne artikel, så den oplæses derfor med maskinstemme. Kontakt os gerne på automatiskoplaesning@pol.dk, hvis du hører ord, hvis udtale kan forbedres. Du kan også hjælpe ved at udfylde spørgeskemaet herunder, hvor vi spørger, hvordan du har oplevet den automatiske oplæsning.

Spørgeskema om automatisk oplæsning
Erin Scott/Ritzau Scanpix
Foto: Erin Scott/Ritzau Scanpix

Coca-Colas pause fra de sociale medier som blandt andet Mark Zuckerbergs Facebook kommer, efter at Unilever, der står bag Lipton-teen og isen Ben and Jerry’s, har oplyst, at det vil stoppe reklamer på Facebook, Twitter og Instagram i USA. Det sker indtil slutningen af 2020 på grund af den 'polariserede valgperiode'.

Tech
Læs artiklen senere Gemt (klik for at fjerne) Læst