Læs nu

Du har ingen artikler på din læseliste

Hvis du ser en artikel, du gerne vil læse lidt senere, kan du klikke på dette ikon
Så bliver artiklen føjet til din læseliste, som du altid kan finde her, så du kan læse videre hvor du vil og når du vil.

Næste:
Næste:
Artiklen er føjet til din læseliste Du har ulæste artikler på din læseliste

Det er en tilbagevendende diskussion, om firmaer skal have lov at fylde det offentlige rum med sex og nøgenhed. Nu kommer der et nyt argument for, hvorfor de skal lade være. Arkivfoto: Torben Stroyer

Viden og tech
Læs artiklen senere Gemt (klik for at fjerne) Læst

30 års reklameforskning: Sex sælger ikke

Sex i reklamer får os til at huske reklamerne, men ikke til at købe produkterne, konkluderer amerikanske forskere, der har gennemgået 78 studier.

Viden og tech
Læs artiklen senere Gemt (klik for at fjerne) Læst
FOR ABONNENTER

Der er ikke oplæsning af denne artikel, så den oplæses derfor med maskinstemme. Kontakt os gerne på automatiskoplaesning@pol.dk, hvis du hører ord, hvis udtale kan forbedres. Du kan også hjælpe ved at udfylde spørgeskemaet herunder, hvor vi spørger, hvordan du har oplevet den automatiske oplæsning.

Spørgeskema om automatisk oplæsning

»Jeg har noget under bordet, du ikke kan modstå«, lød den besked, som en mandlig kollega i 1993 sendte til supermodellen Tina Kjær på landsdækkende tv.

Få fuld adgang om mindre end 2 minutter

De hurtigste bruger mindre end 1,3 minutter på at blive abonnent

Bliv abonnent for 1 kr

Annonce

Annonce

For abonnenter

Annonce

Podcasts

Forsiden