Annonce
Annonce
Annonce
Debat 14. maj. 2012 KL. 12.07

Venstre-kanalen TV2 NEWS, i folkemunde også kaldet Mercuri Urval-kanalen...

send

Send artikel

Til:

(E-mail, adskil flere med komma)

Fra (E-mail): Besked:
print
Peter Bach
København S

er efterhånden totalt skamløse i deres manipulation til fordel for Venstre, og deres formand Lars Løkke Rasmussen.

For et stykke tid siden kørte de løs i flere dage om, at LLR havde oprettet en fond til støtte for utilpassede unge nydanskere.

Stort set alle der ved lidt om politik ved, at LLR, og hans partis politik i den grad har skadet ovennævnte gruppe, og har et kæmpe ansvar for, at der mangler over 10000 praktikpladser, hvilket har forhindret mange unge i, at få et meningsfyldt liv, hvor man lærer at tage ansvaret for sig selv.LLR bidrager iøvrigt ikke selv med en eneste krone, det gør derimod et bagland med store økonomiske interesser, og det undrer mig tit, at der er ikke skrives mere om LLRs uafhænglighed, eller mangel på samme i pressen.

Der blev på TV2 NEWS, også gjort et stort nummer ud af LLRs udnævnelse til formand for en stor international grøn vækst organisation, der var som sædvanligt INGEN objektiv journalistik, at V igennem de sidste mange år har kæmpet imod alternativ energi blev ikke nævnt med et eneste ord, og glemt var også LLRs optræden til COP 15, hvor han fjernede Connie Hedegaard som mødeleder, og derefter væltede rundt som en kæmpe amatør.

Men der hvor jeg for alvor nærmede mig kvalmegrænsen, var da jeg så en grådkvalt LLR på TV2 NEWS til Jan Trøjborgs begravelse, det er muligt, at LLR var rørt(selvom jeg tvivler), men det virker som om at alt hvad der kan bruges til, at markedsfører(ren Mercuri Urval) LLR så positivt som muligt bliver brugt.

I den kommede fremtid vil TV2 NEWS sikkert også følge Venstres leder tæt når TEAM Rynkeby cykler til Paris.

Derfor mener jeg, at al mediestøtte SKAL fjernes så hurtigt som muligt, så Venstre fremover selv kommer til, at betale for deres spin/reklamer, dette SKAL selvfølgeligt også gælde for alle andre.

Annoncer