Annonce
Annonce
Annonce
Debat 2. jun. 2012 KL. 11.02

Fængselspartiet Venstre stormer frem i meningsmålingerne

send

Send artikel

Til:

(E-mail, adskil flere med komma)

Fra (E-mail): Besked:
print
Peter Bach
København S

Der er meget store medvind til partiet Venstre i øjeblikket, selvom de selv ikke kommer med noget som helst konkret.

Medierne med med TV2, og JP i spidsen fremstiller nu Brixtofte som en stor helt, som man i Farum nu kan takke for FC Nordsjællands Danmarksmesterskab.

Der er ingen tvivl om, at guldet aldrig var havnet oppe i Farum uden Brixtofte, men det helt vanvittigt at man på bedste amerikanske vis, næsten glemmer at det fortælle, at det hele opbygget på grov kriminalitet, som både borgerne i Farum, og resten af landet skal betale af på frem til år 2040.

Venstre har et hav af politiker typer som totalt mangler moral, og heller ikke overholder lovgivningen, og når jorden brænder har man en del indøvede svar: Der er ikke noget, at komme efter, bevis det, og der også den der bruges internt: Går den så går den.

At V har haft flere politikere i fængsel, end alle andre partier tilsammen, fortæller en meget tydelig historie om partiets elendige moral, men det har en stor del af befolkningen med mediernes hjælp glemt alt om.

Socialdemokraterne står til store tæsk i meningsmålingerne, hvilket efter min mening både er fuldt forståeligt, og et paradoks.

S har valgt at sende regningen for finanskrisen, og VK-Regeringens overforbrug til de svageste grupper, hvilket har skabt en stor vrede, og skuffelse i store dele af befolkningen, og på den lange bane er partiet ved at gøre sig selv overflødige.HTS burde skifte til det parti som deler hendes politiske holdninger nemlig R.

Paradokset er ikke at S går tilbage, men at V stormer frem. V har efterladt Danmark i en svær økonomisk situation, og bidrager som tidligere nævnt ikke med noget som helst, deres fremgang skyldes efter min vurdering især 3 ting.

1.

S har skuffet rigtigt mange vælgere, da ikke fører den politik de havde stillet folk i udsigt inden valget, og derfor er mange der stemmer på V i protest, selvom det ikke virker specielt logisk.

2.

LLR har holdt meget lav profil, og kommer nu kun frem i medierne når der er vindersager, eller lidt personlig reklame for ham, snart er der jo Team Rynkebys cykeltur til Paris, hvor TV2, og TV2 NEWS sikkert vil følge LLR dagligt.

3.

En massiv mediestøtte til V, og jeg nævner i flæng TV2, TV2 NEWS, JP, BT, Berlingske Tidende, og Børsen. Jeg har mange gange advaret mod mediestøtten, da vi er ude på et demokraisk skråplan, og vi behøver kun at kigge mod Italien for at se hvor galt det kan gå.

Annoncer