Annonce
Annonce
Annonce
Debat 12. sep. 2012 KL. 11.37

Har pæne folk fra den inderste højrefløj nogensinde været pænere?

send

Send artikel

Til:

(E-mail, adskil flere med komma)

Fra (E-mail): Besked:
print
Edvard Mortensen

Pæne folk fra Løkke-Venstre og DF kæmper tilsyneladende en fair og pæn kamp om, hvem der først kan få frataget alle de utidige bølle- og mafioso lønmodtagere deres rettigheder.

Pæne folk som Bent Bøgsted fra DF vil afskaffe lønmodtagernes konfliktret; fratage lønmodtagerne deres rettigheder til, at strejke og blokere deres pæne arbejdsgiver.

Pæne folk som Simon Ammitzbøll fra LAberalisterne snakker om, at sterilisere dem, der "stjæler vores penge", de arbejdsløse lønmodtagere.

http://ekstrabladet.dk/nyheder/politik/danskpolitik/article1825089.ece

Pæne folk fra Løkke-Venstre vil fratage arbejdsløse, handikappede og SU-modtagere stemmeretten.

Pæne folk som Miracles direktør Mogens Nødgaard reagerer naturligvis på de højreorienterede topfolks vedvarende politiske signaler. Han reagerede for ikke længe siden ved at true, naturligvis først efter, at have anmeldt det til politiet. Det skal jo gå ordentligt og pænt til. Direktøren ville køre ind i CSC-medarbejdere, hvis de ikke blev fjernet og fortsat blokerede hans firma.

Det skal jo gå ordentligt og pænt til - og man skal jo også passe på de dyrebare værdier:

"Hvis det ikke sker, vil jeg tage sagen i egen hånd og køre derind en dag - også hvis det betyder, at jeg skal køre ind i nogle af demonstranterne - hvis jeg gør det, før politiet dukker op, kan der jo ikke ske mig noget. Og min bil er god, svensk og solid, så der burde heller ikke ske den noget," skriver direktøren i politianmeldelsen ifølge politiken.dk.

Og så er -kortet med dem fra det aller-yderste højre ikke engang trukket.

:)

Annoncer