Må man stadig brænde hekse på Sankt Hans-bålet?
Eller er det fuldstændig yt oven på de seneste års protester over den gamle tradition?
Mange har i de seneste år haft holdninger til afbrændingen af heksen på sankthansbålet. Men hvad har det resulteret i?
Må man stadig brænde hekse på Sankt Hans-bålet?
Eller er det fuldstændig yt oven på de seneste års protester over den gamle tradition?
Du er godt i gang – få adgang til hele artiklen, alt på politiken.dk og dagens e-avis i en måned for kun 1 kr. Ingen binding.
Bliv abonnent nuI Politiken Lyd kan du få alt det, du godt kan lide ved Politiken, og mere til - bare som lyd.
© Alt materiale på denne side er omfattet af gældende lov om ophavsret. Læs om reglerne her