Tre unge mænd er blevet tilkendt erstatning, fordi de var fængslet i næsten et år for en falsk anklage om voldtægt på banegården i Fredericia.
De tre har hver fået i underkanten af 400.000 kroner, skriver jv.dk.
Tre unge mænd er blevet tilkendt erstatning, fordi de var fængslet i næsten et år for en falsk anklage om voldtægt på banegården i Fredericia.
De tre har hver fået i underkanten af 400.000 kroner, skriver jv.dk.
Du er godt i gang – få adgang til hele artiklen, alt på politiken.dk og dagens e-avis i en måned for kun 1 kr. Ingen binding.
Bliv abonnent nuI Politiken Lyd kan du få alt det, du godt kan lide ved Politiken, og mere til - bare som lyd.
© Alt materiale på denne side er omfattet af gældende lov om ophavsret. Læs om reglerne her