Det var Mette Frederiksen (S), der startede.
»I lørdags sad jeg og så Olsen Banden«, indledte Socialdemokratiets formand sin tale, da hun som den første partileder fik ordet under Folketingets åbningsdebat.
Det var Mette Frederiksen (S), der startede.
»I lørdags sad jeg og så Olsen Banden«, indledte Socialdemokratiets formand sin tale, da hun som den første partileder fik ordet under Folketingets åbningsdebat.
Du er godt i gang – få adgang til hele artiklen, alt på politiken.dk og dagens e-avis i en måned for kun 1 kr. Ingen binding.
Bliv abonnent nuI Politiken Lyd kan du få alt det, du godt kan lide ved Politiken, og mere til - bare som lyd.
© Alt materiale på denne side er omfattet af gældende lov om ophavsret. Læs om reglerne her