Min fryser er netop blevet erklæret terminal. Jeg har ugen igennem ellers haft lovende samtaler med serviceafdelingen for at se, om der kunne skaffes reservedele, så brød, grøntsager, is, og hvad den ellers indeholder, ikke ligger halvt optøede derinde.
Men da den lige præcis har passeret en alder på 11 år, findes der ikke nye reservedele til den – i teknikkens verden – oldgamle model. Vi taler om en kompressor, som jeg troede var ens i de fleste frysere, men nej.




























