0
Læs nu

Du har ingen artikler på din læseliste

Hvis du ser en artikel, du gerne vil læse lidt senere, kan du klikke på dette ikon
Så bliver artiklen føjet til din læseliste, som du altid kan finde her, så du kan læse videre hvor du vil og når du vil.

Næste:
Næste:
Artiklen er føjet til din læseliste Du har ulæste artikler på din læseliste

Hvor blev offentlig brugervenlighed af?

Er det os brugere, der er dvaske, eller har det offentlige forsømt at gøre sig digitalt attraktiv?

Der er ikke oplæsning af denne artikel, så den oplæses derfor med maskinstemme. Kontakt os gerne på automatiskoplaesning@pol.dk, hvis du hører ord, hvis udtale kan forbedres. Du kan også hjælpe ved at udfylde spørgeskemaet herunder, hvor vi spørger, hvordan du har oplevet den automatiske oplæsning.

Spørgeskema om automatisk oplæsning
JENS DRESLING (arkiv)
Foto: JENS DRESLING (arkiv)

Medievant. Journalisten, der skulle redigere Politikens nyhedshistorie om misset e-post, var i tvivl om den var aktiv, men fandt sin e-Boks med 422 ulæste mail.

Anette Claudi
Læs artiklen senere Gemt (klik for at fjerne) Læst
FOR ABONNENTER
Anette Claudi
Læs artiklen senere Gemt (klik for at fjerne) Læst
FOR ABONNENTER

Når man måler danskernes aktivitet på Facebook, opfører vi os som hyperaktive digitale indfødte.

Det samme gælder vores ivrige brug af netbank, søgetjenester og netbutikker.

Men når det handler om at kommunikere digitalt med det offentlige, fremstår vi som stokkonservative digitale analfabeter, som er tryggest ved kommunikation pr. sneglepost.

ANETTE CLAUDI

  • Ældste
  • Nyeste
  • Mest anbefalede

Skriv kommentar

2000 tegn tilbage

Deltag i debatten nu

Det koster kun 1 kr. at få fuld adgang til Politiken, hvor du kan læse artikler, lytte til podcasts og løse krydsord.

Læs mere