På gaden blev 32-årige Miriam Afani optaget af en fremmed med smartglasses, og videoen blev lagt ud på nettet. Her fortæller hun historien.
Han opsøgte mig med en offensiv form for flirt. Først ugen efter fandt jeg den skjulte optagelse
På gaden blev 32-årige Miriam Afani optaget af en fremmed med smartglasses, og videoen blev lagt ud på nettet. Her fortæller hun historien.
Han opsøgte mig med en offensiv form for flirt. Først ugen efter fandt jeg den skjulte optagelse
Miriam Afani kendte ikke til smartglasses, før hun så en video af sig selv på sociale medier. Foto: Privatfoto, af Meklit Fekadu
Lyt til artiklen
Henter...
Først senere forstod jeg, hvorfor han rettede så akavet på sine solbriller, da han var to-tre meter foran mig. Dengang havde jeg tænkt, at det var en meget unaturlig bevægelse. Måske skulle han lige vise sine øjne frem under brillerne i et akavet forsøg på at flirte. Sådan lidt: Jeg har spottet dig.
Men i stedet var det et tegn på noget, jeg ikke anede, man skulle være opmærksom på.
Læs videre for 1 kr.
Du er godt i gang – få adgang til hele artiklen, alt på politiken.dk og dagens e-avis i en måned for kun 1 kr. Ingen binding.