Efter at have deltaget i adskillige konkurrencer er jeg blevet kåret til årets bommert foran værdige modstandere som Troels Lund Poulsen, Birthe Rønn Hornbech og Lene Espersen. Jeg beklager, at mit eksempel på fattigdom ikke viste fattigdommen i Danmark. Det er jeg ked af. Men jeg er taknemmelig for alle dem, som har taget teten op efter mig og har fastholdt, at et enkelt dårligt eksempel ikke fjerner fattigdommen i Danmark eller gør bekæmpelsen af fattigdommen irrelevant. Tak for det. Mange har spurgt, hvorfor jeg valgte Carina.
Læs videre for 1 kr.
Du er godt i gang – få adgang til hele artiklen, alt på politiken.dk og dagens e-avis i en måned for kun 1 kr. Ingen binding.
Bliv abonnent nuAllerede abonnent? Log ind
Mest læste
-
En aften sagde Stine Pilgaards kæreste: »Kan vi lige tale sammen, når børnene sover?«
-
Noget har ændret sig i Kreml, siger kilder. Der er særligt to grunde til, at Rusland nu ønsker hurtig fredsaftale
-
Jeg håber, I ved, hvad I laver, DR
-
»Han var alt for klog til vores kontor«: Her er historien om terrorkrigens danske Forrest Gump
-
Fra flossede jeans til flaskeøl: Hvorfor er det blevet attraktivt at leve billigere og mindre poleret?
-
Hun har en opfordring til dansk direktør: Kom til Kyiv og se, hvilken ulykke du bidrager til
1
2
3
4
5
6
Indholdet fortsætter efter annoncen
Annonce
Indholdet fortsætter efter annoncen
Annonce
Debatindlæg af Svitlana Romanko