En dårlig dag for...
Mascha Vangs ekskærester. Den succesrige blogger Mascha Vang er blevet single. Og mon ikke mange håbefulde mandfolk drømmer om at indynde sig hos den entreprenante model? Men husk lige tandbørsten, Hodor, for Mascha magter ikke drageånde. I et indlæg på sin velbesøgte blog afslører hun, at hele to af hendes ekskærester havde dårlig ånde, fordi de nægtede at børste tænder om morgenen. To alligevel? Hun måtte også nærmest »tvinge parfume« på dem. »I kid you not. Det var simpelthen et issue«, som hun skriver. Hvilke ekskærester, der er tale om, vides ikke, men Mascha har bl.a. været i forhold med racerkøreren Nicolas Kiesa, politikeren Rasmus Jarlov og komikeren Andreas Bo.
En god dag for...
Andreas Bo er blandt de mistænkte i dårlig ånde-gate. Han er kendt for sine funny bones, men om han også har dragon breath er uvist. Det er også ligegyldigt, for komikeren, der er kendt for sine parodier på Thomas Blachman, Jim Lyngvild og mange flere, har fundet sig en ny kæreste. Det fortæller han til Ekstra Bladet. »Jeg har det pissegodt. Det går også godt med kærligheden, men hun er ny i trafikken, så hende skal vi lige passe på, men jeg er glad for hende«, siger Andreas Bo og afslører, at den nye kvinde i hans liv er yngre end ham, mor til to mindre børn og kommer fra Køge. Han oplyser også, at han stadig taler med Mascha. »Jeg er vild med hende. Vi joker somme tider på sms’er. Det er ikke, fordi vi fortæller alt til hinanden, men vi har stadig kontakt«.