19-årige Nadia Gullestrup Christensen har doneret æg to gange på trods af sin unge alder og gør det gerne igen. Hun ringede til fertilitetsklinikken dagen efter sin 18-årige fødselsdag. Hun føler et meget stort samfundsansvar og finder det meget vigtigt at donere æg for at hjælpe andre, der ikke kan få børn.
Foto: Peter Hove Olesen

19-årige Nadia Gullestrup Christensen har doneret æg to gange på trods af sin unge alder og gør det gerne igen. Hun ringede til fertilitetsklinikken dagen efter sin 18-årige fødselsdag. Hun føler et meget stort samfundsansvar og finder det meget vigtigt at donere æg for at hjælpe andre, der ikke kan få børn.

Debat

19-årige Nadia Gullestrup Christensen er ægdonor: »Jeg giver mine æg til det samfund, der har givet mig så meget«

Nadia Gullestrup Christensen har to gange doneret sine æg til barnløse par i Danmark. »Vi må hjælpe hinanden der, hvor vi kan«, siger hun.

Debat
FOR ABONNENTER

»Det er nemt at mene, at der bliver født for få børn i Danmark, og at det er synd for de kvinder, der ikke kan blive gravide. Men i stedet for at brokke mig over tingenes tilstand, har jeg valgt at gøre, hvad jeg kan, for at hjælpe«.

• Ældste
  • Nyeste
  • Mest anbefalede

Skriv kommentar

2000 tegn tilbage

Få fuld adgang om mindre end 2 minutter

De hurtigste bruger mindre end 1,3 minutter på at blive abonnent

Bliv abonnent for 1 kr

Annonce

For abonnenter

Annonce

Forsiden