Gift ved første blik-deltager: Ægteskabet er hverken helligt eller ukrænkeligt

»Kathrine og jeg var ikke endt sammen, hvis ikke for ’Gift ved første blik’. Hvis der er en religiøs tro, der er imod, at vi blev gift sådan, så er det en tro, der er imod lykke, kærlighed og åbenhed, som jeg ser det«, skriver tidligere tv-deltager Michael Harders. Privatfoto
»Kathrine og jeg var ikke endt sammen, hvis ikke for ’Gift ved første blik’. Hvis der er en religiøs tro, der er imod, at vi blev gift sådan, så er det en tro, der er imod lykke, kærlighed og åbenhed, som jeg ser det«, skriver tidligere tv-deltager Michael Harders. Privatfoto
Lyt til artiklen

Jeg blev gift med en kvinde, jeg aldrig havde mødt før, på åben skærm.

Vielsen indgik som en del af DR-programmet ”Gift ved første blik”, hvilket betød, at hele Danmark fik lov at se med under det mest nervøse øjeblik i mit liv, og hvordan det efterfølgende udspillede sig mellem mig og den fremmede kvinde, jeg var blevet matchet med af en række eksperter på baggrund af vores værdier, interesser og kommunikation.

Læs videre for 1 kr.

Du er godt i gang – få adgang til hele artiklen, alt på politiken.dk og dagens e-avis i en måned for kun 1 kr. Ingen binding.

Bliv abonnent nu
Allerede abonnent? Log ind
Stopskilt_glad

© Alt materiale på denne side er omfattet af gældende lov om ophavsret. Læs om reglerne her