0
Læs nu

Du har ingen artikler på din læseliste

Hvis du ser en artikel, du gerne vil læse lidt senere, kan du klikke på dette ikon
Så bliver artiklen føjet til din læseliste, som du altid kan finde her, så du kan læse videre hvor du vil og når du vil.

Næste:
Næste:
Artiklen er føjet til din læseliste Du har ulæste artikler på din læseliste

Debatindlæg: En bøn til dig, som skodder dine smøger på gaden. Jeg ved, du tilhører et jaget folk, men lad nu være!

Jeg er træt af at se små hvide og gule, fladtrådte filtre overalt.

Der er ikke oplæsning af denne artikel, så den oplæses derfor med maskinstemme. Kontakt os gerne på automatiskoplaesning@pol.dk, hvis du hører ord, hvis udtale kan forbedres. Du kan også hjælpe ved at udfylde spørgeskemaet herunder, hvor vi spørger, hvordan du har oplevet den automatiske oplæsning.

Spørgeskema om automatisk oplæsning
MADS NISSEN (arkiv)
Foto: MADS NISSEN (arkiv)
Debatindlæg
Læs artiklen senere Gemt (klik for at fjerne) Læst
FOR ABONNENTER
Debatindlæg
Læs artiklen senere Gemt (klik for at fjerne) Læst
FOR ABONNENTER

Kære ryger. Dig, som skodder på gader og stræder, og hvor det ellers passer dig. Jeg ved, at du tilhører et jaget folk. Du synes sikkert, du hører os ikke-rygere tale nok om, hvad rygere bør og må. Du er sikkert led og ked af den daglige hetz. Alligevel har jeg en bøn til dig.

Jeg er ikke selv hysterisk med hensyn til rygning. Når folk er på besøg hos os, må de hellere end gerne ryge indenfor. Jeg synes, det er hyggeligere med en cigaret ved bordet end halvdelen af selskabet på altanen. Jeg hører ikke til dem, der ikke vil komme i et rygerhjem eller ville forbyde børnebørn at komme i deres bedsteforældres hjem, hvis de røg.

• Ældste
  • Nyeste
  • Mest anbefalede

Skriv kommentar

2000 tegn tilbage

Politiken.dk i 3 måneder - kun 299 kr.

Læs hele artiklen nu