0
Læs nu

Du har ingen artikler på din læseliste

Hvis du ser en artikel, du gerne vil læse lidt senere, kan du klikke på dette ikon
Så bliver artiklen føjet til din læseliste, som du altid kan finde her, så du kan læse videre hvor du vil og når du vil.

Næste:
Næste:
Artiklen er føjet til din læseliste Du har ulæste artikler på din læseliste

Lektorer: Organisationer, der deltager i den årlige regnbuefest, skal følge op med ord og handlinger hver eneste dag

Kan en privat sponsor af Copenhagen Pride som Joe & the Juice spille tolerancens musik så højt, at den overdøver al snak om positiv særbehandling af smukke, unge mænd?

Der er ikke oplæsning af denne artikel, så den oplæses derfor med maskinstemme. Kontakt os gerne på automatiskoplaesning@pol.dk, hvis du hører ord, hvis udtale kan forbedres. Du kan også hjælpe ved at udfylde spørgeskemaet herunder, hvor vi spørger, hvordan du har oplevet den automatiske oplæsning.

Spørgeskema om automatisk oplæsning
Miriam Dalsgaard
Arkivfoto: Miriam Dalsgaard
Debatindlæg
Læs artiklen senere Gemt (klik for at fjerne) Læst
FOR ABONNENTER
Debatindlæg
Læs artiklen senere Gemt (klik for at fjerne) Læst
FOR ABONNENTER

Er din arbejdsplads repræsenteret ved Copenhagen Pride på lørdag, og glæder du og dine kollegaer jer til at gå med i paraden? Hvis ja, er I langtfra alene.

De dage, hvor paraden kun bestod af LGBTQ+-personer og deres interesseorganisationer, er for længst forbi.

Nu deltager også politiske partier og fagforeninger, militæret og politiet er med, uddannelsesinstitutioner som Københavns Universitet og Copenhagen Business School (CBS) har en vogn, og ikke mindst deltager en lang række kommercielle virksomheder.

  • Ældste
  • Nyeste
  • Mest anbefalede

Skriv kommentar

2000 tegn tilbage

Få det store overblik for 1 kr.

Prøv den fulde adgang til Politiken.dk, apps, podcast og meget mere for kun 1 kr. De hurtigste er i gang på under 34 sekunder.

Læs mere

Annonce

Læs mere

Annonce

For abonnenter

Annonce

Podcasts