Opinionsredaktøren på den snakkende klasses hofavis, Mads Zacho, kunne i sit nyhedsbrev forleden så fint fastslå, at det konkrete Danmark slet ikke findes. Forskellen mellem borgerne i Tarm og Valby er til at overse – og om du lever af at udvikle apps og podcasts eller af at producere svinekoteletter, gør ikke den store forskel.
Personligt står jeg selv midt i det spændingsfelt. Jeg er opvokset i og har boet det meste af mit liv i det midt- og vestjyske. Jeg er vestjyde af hjerte og sind og i øvrigt Liberal Alliances spidskandidat i Vestjylland. Men samtidig er jeg bosiddende i København og valgt i Borgerrepræsentationen for LA. Og så lever jeg selv af at være en del af den snakkende klasse. I mit daglige arbejde som konsulent laver jeg fine powerpoints, strategiseminarer og skriver en masse mails og notater.
Dette er et debatindlæg. Indlægget er udtryk for skribentens holdning. Alle holdninger, som kan udtrykkes inden for straffelovens og presseetikkens rammer, er velkomne, og du kan også sende os din mening her.