Debatindlæg afMette Riis Jensen

Elev på Silkeborg Højskole

Højskoleelever er voksne mennesker, som kan tage fuldt ansvar for deres handlinger. Hvis de politiske partier mener, at retningslinjerne kan overholdes af børn fra 0. klasse og opefter, så begriber jeg ikke, hvorfor man ikke viser de voksne højskoleelever den samme tiltro.

Højskoleelev: Tårerne triller over mit afbrudte højskoleophold. Jeg føler mig så uretfærdigt behandlet

Lyt til artiklen

Hvordan kan man åbne for efterskoleelever, når højskolelever fortsat skal blive hjemme?​​​

Siden 10. marts har alle højskoleelever ventet i spænding. Ventet på at høre, om vi må vende tilbage til vores højskoler, som er vores hjem. Vi har arbejdet hårdt og længe for at spare mange penge sammen til denne oplevelse. Det var nu, vi skulle have den bedste tid i vores liv. De sidste to måneder har vi så sat vores liv på pause. Vi er blevet sendt hjem fra vores hjem.

Læs videre for 1 kr.

Du er godt i gang – få adgang til hele artiklen, alt på politiken.dk og dagens e-avis i en måned for kun 1 kr. Ingen binding.

Bliv abonnent nu
Allerede abonnent? Log ind
Stopskilt_glad

© Alt materiale på denne side er omfattet af gældende lov om ophavsret. Læs om reglerne her