Jeg er blevet bedt om at skrive en tale til de unge studenter. Men det bedste, jeg kan sige, er, at det nok skal gå o.k. Jeg er blevet o.k., og jeg har fandeme haft det dårligt. Bare kig på min venstre underarm, skriver forfatter Anna Juul.

Forfatter Anna Juul: Det var meningen, at jeg skulle finde mig en revisor med humor, der kunne ordne min selvangivelse, mens vi kneppede, men sådan skulle det ikke gå

Lyt til artiklen

Kære dig,

Jeg skriver til dig, fordi Politiken har bedt mig om det. Jeg ved ikke, hvornår jeg er blevet en ’stemme’, en, man beder om at sige noget klogt til andre. Det er kommet meget bag på mig, for jeg er en pænt stor idiot. Lige nu for eksempel sidder jeg i en alder af 27 med så graverende moralske tømmermænd, at de har udviklet sig til angst. Jeg blev meget, meget fuld i fredags, jeg blev så fuld, at min kæreste var nødt til at følge mig hjem fra sin egen housewarming. Så kastede jeg op. Meget. Foran ham.

Læs videre for 1 kr.

Du er godt i gang – få adgang til hele artiklen, alt på politiken.dk og dagens e-avis i en måned for kun 1 kr. Ingen binding.

Bliv abonnent nu
Allerede abonnent? Log ind
Stopskilt_glad

© Alt materiale på denne side er omfattet af gældende lov om ophavsret. Læs om reglerne her