Debatindlæg afKarla Pilgaard

Ba i innovation og entreprenørskab

Er det virkelig mig og andre kronisk syge, der skal markedsføre fleksjobordningens fordele over for private virksomheder?

Ba i innovation og entreprenørskab: Alt for mange private virksomheder aner fortsat ikke, hvad det vil sige at have en ansat i fleksjob

Lyt til artiklen

»Jeg er vild med din plan«.

Chefen ser imponeret på mig. Vi sidder på hendes lille kontor og drikker sort kaffe. Udenfor summer det af arbejdsomhed i kontorfællesskabet. Det her sted vil jeg virkelig gerne være en del af. Det har jeg vidst i den lille måneds tid, jeg har brugt på at researche på virksomheden og analysere mig frem til, hvor de kan optimere deres sociale mediestrategi. Jeg har inviteret mig selv på kaffe, og nu sidder jeg her med min liste med bud på hands-on-arbejdsopgaver, som jeg vil kunne tage mig af, hvis chefen lader mig begynde i morgen. Samtalen går strygende. Kemien er god. Kun én forhindring står nu tilbage mellem os.

Læs videre for 1 kr.

Du er godt i gang – få adgang til hele artiklen, alt på politiken.dk og dagens e-avis i en måned for kun 1 kr. Ingen binding.

Bliv abonnent nu
Allerede abonnent? Log ind
Stopskilt_glad

© Alt materiale på denne side er omfattet af gældende lov om ophavsret. Læs om reglerne her