Roskilde var i gang for fuld smadder på fjerde dagen. Stemningen var i top, vejret godt, og alle fra min camp var i samlet flok ude for at feste i det urinlugtende, farvefyldte og kaotiske Campinglandskab fyldt med tema camps fra ”pingpong camp” og ”Find Holger” til ”Broke back mountain” og ”læger uden skrubler”.Den tirsdag aften skulle vise sig, at blive kendt som scoreaftenen i min camp. Morgnen efter den famøse aften, forløb lidt som i filmen ”tømmermænd i Thailand” – i det her tilfælde handlede det bare om, at finde ud af hvad de andre havde haft gang i.
Første clue, var da jeg vågnede ved, at den ene af pigerne fra min camp ringede mig op, fnes og sagde: ”skal du med på apoteket?”. Andet clue var da min telt body fortalte mig, at hun fejlagtigt troede hun var vågnet op ved siden af mig, men i virkeligheden havde befundet sig ved siden af sin flirt, i hans telt, der morgnen derpå føltes som et drivhus. Resten af pigernes eskapader kunne jeg gætte mig til, for da jeg endelig selv fik taget mig sammen til at forlade den søde Australske fyrs telt, hvor jeg havde tilbragt natten, for at vende tilbage til min camp, fandt jeg den 3. af pigerne liggende i min sovepose. Hun havde ofret sig for, at pige nr. 4 kunne være sammen med sin kæreste i deres telt. Fra den 5. piges telt, væltede den fyr hun havde tilbragt natten sammen med ud af campen til the walk of shame.