»Jeg er sluppet gennem et kræftforløb med livet i behold på grund af en behandling i verdensklasse betalt af skatteborgerne.
Men der altså lige noget, som jeg håber, at vores politikere sammen med medarbejdere og ledelser i systemet kan fixe«, skriver dagens kronikør.

»Jeg er sluppet gennem et kræftforløb med livet i behold på grund af en behandling i verdensklasse betalt af skatteborgerne. Men der altså lige noget, som jeg håber, at vores politikere sammen med medarbejdere og ledelser i systemet kan fixe«, skriver dagens kronikør.

Kroniken

Dette er en Kronik. Kroniken er udtryk for skribentens holdning. Du kan indsende Kronik-forslag her.

Kræftoverlever: Jeg fik kun den afgørende skanning, der afslørede kræften, fordi jeg insisterede og fik overbevist en ældre fysioterapeut, som overtalte en ung læge

Det var kun, fordi dagens kronikør insisterede, at han fik den skanning, som afslørede en dødelig kræftsygdom. Her er hans ni ønsker til et bedre og mere lige sundhedssystem i Danmark.

Kroniken
FOR ABONNENTER

Politikerne barsler snart med en sundhedsreform. Jeg har læst, at for Dansk Folkeparti drejer det sig om noget med at nedlægge regionerne, og for Socialdemokratiet handler det om at oprette nye lokale hospitaler. For regeringen handler det om at sikre sammenhængen mellem hospital og lægehus.

• Ældste
  • Nyeste
  • Mest anbefalede

Skriv kommentar

2000 tegn tilbage

Få fuld adgang om mindre end 2 minutter

De hurtigste bruger mindre end 1,3 minutter på at blive abonnent

Bliv abonnent for 1 kr

Annonce

For abonnenter

Annonce

Forsiden