0
Læs nu

Du har ingen artikler på din læseliste

Hvis du ser en artikel, du gerne vil læse lidt senere, kan du klikke på dette ikon
Så bliver artiklen føjet til din læseliste, som du altid kan finde her, så du kan læse videre hvor du vil og når du vil.

Næste:
Næste:
Artiklen er føjet til din læseliste Du har ulæste artikler på din læseliste

Lad os for pokker tage friheden tilbage

Er smukke, veltrænede kroppe og frihed til at købe og shoppe vejen til et lykkeligt liv? Gu’ er det ej.

Der er ikke oplæsning af denne artikel, så den oplæses derfor med maskinstemme. Kontakt os gerne på automatiskoplaesning@pol.dk, hvis du hører ord, hvis udtale kan forbedres. Du kan også hjælpe ved at udfylde spørgeskemaet herunder, hvor vi spørger, hvordan du har oplevet den automatiske oplæsning.

Spørgeskema om automatisk oplæsning

Tegning. Mette Dreyer

Uffe Elbæk
Læs artiklen senere Gemt (klik for at fjerne) Læst
FOR ABONNENTER
Uffe Elbæk
Læs artiklen senere Gemt (klik for at fjerne) Læst
FOR ABONNENTER

Jeg er heldig, jeg ved det. Det er et kæmpe privilegium, at være politisk leder for Alternativet. Hvorfor? Fordi jeg sammen med de 9.000 andre medlemmer af Alternativet har fået – og ikke mindst taget – muligheden for at bygge et nyt politisk parti og en bevægelse op helt fra bunden.

Det er ene og alene os der laver spillereglerne, ingen andre. Det er ene og alene os, der bestemmer hvordan vi indretter vores lokaler, formulerer vores politik, udvikler vores kultur, håndterer interne som eksterne konflikter og vælger, hvem vi har lyst til at arbejde sammen med eller ej. Kort sagt: Det er os i Alternativet, der bestemmer over vores egen lille verden. Ingen andre.

• Ældste
  • Nyeste
  • Mest anbefalede

Skriv kommentar

2000 tegn tilbage

Politiken.dk i 3 måneder - kun 299 kr.

Læs hele artiklen nu

Køb abonnement