0
Læs nu

Du har ingen artikler på din læseliste

Hvis du ser en artikel, du gerne vil læse lidt senere, kan du klikke på dette ikon
Så bliver artiklen føjet til din læseliste, som du altid kan finde her, så du kan læse videre hvor du vil og når du vil.

Næste:
Næste:
Artiklen er føjet til din læseliste Du har ulæste artikler på din læseliste

Ny forskning: Knap tre timers motion om ugen kan kurere mænds rejsningsbesvær

Et nyt dansk studie viser, at konditionstræning i de rette mængder kan gøre en stor forskel for mænd, der har problemer med at ’få den op at stå’.

Der er ikke oplæsning af denne artikel, så den oplæses derfor med maskinstemme. Kontakt os gerne på automatiskoplaesning@pol.dk, hvis du hører ord, hvis udtale kan forbedres. Du kan også hjælpe ved at udfylde spørgeskemaet herunder, hvor vi spørger, hvordan du har oplevet den automatiske oplæsning.

Spørgeskema om automatisk oplæsning
Sundhed
Læs artiklen senere Gemt (klik for at fjerne) Læst
FOR ABONNENTER
Sundhed
Læs artiklen senere Gemt (klik for at fjerne) Læst
FOR ABONNENTER

Sved på panden og pulsen op. Motion er godt for mange ting, men hvad de færreste nok er klar over, hjælper det også gevaldigt på mænds evne til at få erektion.

Et nyt dansk studie viser, at hvis mænd med rejsningsbesvær dyrker konditionstræning 4 x 40 minutter om ugen, kan de i løbet af nogle måneder genvinde evnen til at ’få den op at stå’. Også selv om de har haft problemet længe.

Læs artiklen nu, og få Politiken i 30 dage

Få adgang til hele Politikens digitale univers nu for kun 1 kr.

Læs videre nu

Annonce

    Alt om Corona­virus

Læs mere